INTERNETO RINKODARA – KIEKVIENO VERSLO BŪTINYBĖ


Interneto svetainės – šiuolaikinio verslo buveinė, kur sutelpa ne tik visa reikiama informacija, bet dažnai ir internetinės parduotuvės ar patarimų skiltys. Tačiau net ir dailiausios, įvairiomis funkcijomis perpildytos, interneto svetainės lieka paieškos sistemos kamputyje, kur jas surasti tampa be galo sudėtinga. Interneto rinkodara ir marketingas yra pagrindiniai būdai ne tik paskatinti interneto svetainės lankomumą, bet ir padidinti įmonės pardavimus. 

SUDECO įkūrėja Džeineta Venienė tiki, kad rinkodara – vienas geriausių sprendimų, kuris padės ne tik naujoms, bet ir jau žinomoms įmonėms nedingti iš matymo lauko. 

Interneto rinkodara

  • Marketingo strategijos kūrimas ir įgyvendinimas 
  • Paslaugų reklamos sklaidos užtikrinimas 
  • Reklamos kampanijų analizė ir efektyvinimo plano sudarymas 
  • Rinkos segmentavimas ir pozicionavimas 
Internetinė rinkodara – tai savotiškas įmonės komunikacijos su klientais planas pasitelkiant šiuolaikines medijas, strategija padėsianti pasiekti net ir tuos, kurie dabar atrodo nepasiekiami. Turbūt svarbiausia kiekvienos skaitmeninės rinkodaros dalis yra gera marketingo strategija. 

SUDECO savo klientams siūlo profesionalų marketingo strategijos kūrimą ir jo įgyvendinimą. Į šią paslaugą įeina reklamos kaštų apskaičiavimas, turinio sklaidos idėjos, turinio optimizavimas ir įvairios kitos skaitmeninio marketingo detalės padedančios įmonėms atsirasti jų auditorijų matymo lauke. 
Džeineta Venienė: Atliktų veiksmų analizė yra būtinas žingsnis 

Tačiau Džeineta Venienė teigia, kad vien plano sukūrimas dar neužtikrina puikių rezultatų. Interneto rinkodara taip pat savyje talpina ir sklandų visos skleidžiamos paslaugų reklamos sklidimą B2B sektoriui. Čia labai svarbu sukurti sklandų bendradarbiavimą tarp kliento įmonės ir partnerinių verslų. 

Tiesa, sukūrus reklamą ir ją paleidus į gyvenimą, ji daro tiesioginę įtaką įmonės įvaizdžiui, bet ar ši įtaka yra teigiama ar neigiama išsiaiškinti galima tik pasitelkiant analizę. Todėl SUDECO visuomet išanalizuoja reklamos kampaniją, jos efektyvumą prekių ar paslaugų pardavimams bei siūlo įvairius sprendimus ateities reklamų efektyvumo užtikrinimui.


SUDECO įkūrėja Džeineta Venienė taip pat pabrėžia, kad jokia reklama nebus efektyvi jeigu bus skleidžiama bet kam. Kiekvienas verslas turi savo tikslinę auditoriją, kurią aiškiai apsibrėžus reklamos sklaidos efektyvumas išauga. Tačiau net ir išskyrus tikslinę auditoriją ją verta suskirstyti į rinkos segmentus ir kurti reklamines kampanijas atsižvelgiant į šių segmentų poreikius. 

Interneto rinkodara taip pat neapsieina ir be įmonės prekių ar paslaugų pozicionavimo rinkoje, nes įmonės išskirtinumas, daugeliu atvejų, yra savotiškas jos kelias į sėkmę. Tam, kad įmonė būtų aiškiai atpažįstama jos vartotojų, o jie galėtų įvardinti jos ir kitų įmonių skirtumus, galima pasitelkti skaitmeninio marketingo subtilybes. 

Skaitmeninis marketingas

  • Socialinių tinklų anketų sukūrimas 
  • Grafinių sprendimų pritaikymas įmonės stiliui 
  • SEO optimizavimas 
  • Elektroninio pašto rinkodara 
Tik tiksliai ir nuosekliai vykdomas rinkodaros planas užtikrina įmonės sėkmę

Jokia interneto rinkodara neapsieina be konkrečių apčiuopiamų veiksmų socialiniuose tinkluose ir internetinėse medijose. Kaip vieną pigiausių ir paprasčiausių skaitmeninio marketingo sudedamųjų dalių Džeineta Venienė išskiria socialinius tinklus. SUDECO savo klientams padeda susikurti socialinių tinklų paskyras, išgrynina įmonės stilių ir pritaiko jį grafiniams sprendimams, taip užtikrindama, kad įmonės įvaizdis išliktų vientisas ir patrauklus. O turėdamas socialinį tinklą verslas gali greitai ir tiksliai pasiekti savo vartotojus ir gauti atgalinį ryšį. 

Taip pat nei interneto rinkodara nei marketingas šiuo metu neegzistuoja be interneto svetainės turinio optimizavimo. SUDECO įkūrėja pabrėžia, kad šis pardavimų skatinimo būdas yra visiškai nemokamas ir natūralus savo prigimtimi. Todėl įmonė gali be jokių papildomų išlaidų reklamai tapti geriau matoma ir lengviau surandama naujųjų klientų. 

Interneto rinkodara ir marketingas yra tai, be ko tikrai neapsieis nei viena šiuolaikinėje rinkoje žaidžianti įmonė. Todėl verta apsvarstyti šių priemonių įgalinimą ne tik naujose, bet ir jau sukurtose interneto svetainėse tam, kad įmonės teikiamos paslaugos ar siūlomi produktai taptų norimais, lengvai randamais ir greitai pasiekiamais. 

Komentarai