Grafiniai sprendimai įmonėms: ką ir kodėl keičia pavasaris?

„Naujovės mus traukia, todėl verta sezoniškai atnaujinti visą savo įmonės grafinį garderobą.“




Pavasaris dažnam iš mūsų atneša pokyčių. Nebūtinai drastiškų, tačiau vienokių ar kitokių jų nori visi. Ne išimtis ir Lietuvos, Švedijos ar kitos pasaulio įmonės. Vos pasirodžius pirmiesiems saulės spinduliams verslininkai ima galvoti apie naujus komunikacinius sprendimus. Na, o kaip teigia Sudeco B2B Marketing Solutions vadovė ir įkūrėja Džeineta Venienė, dažniausi – grafiniai sprendimai.

Grafiniai sprendimai – komunikacijos pagrindas

„Turbūt ir patys esate pastebėję, kad bėgdami per socialinius tinklus, akimis dažniau užkliūnate už spalvingų paveikslėlių, nuotaikingų vaizdo įrašų, o gatvėje – plakatų. Taip yra todėl, kad šie grafiniai sprendimai išsiskiria iš pilkos raidžių ar pastatų masės ir pasąmoningai patraukia jūsų dėmesį.“, – sako Džeineta Venienė.

Būtent todėl, įvairūs paveikslėliai, plakatai ir maketai turėtų nebe papildyti svarbias žinutes, o jas perduoti. Grafiniai sprendimai vis dažniau tampa tiek skaitmeninės, tiek ir realiosios komunikacijos pagrindu ir taip didina ne tik klientų gretas, bet ir pardavimus.

Kodėl grafinių detalių pokyčiai tokie svarbūs?

Visų pirma, įmonės įvaizdis – kintanti jos dalis, todėl kiekvienos jo detalės sąstingis, nors ir atrodo saugus, išties yra žalingas. Kaip ir žmonėms, įmonėms reikia atsinaujinti tam, kad jos būtų pastebėtos, madingos ir įdomios.

„Pagalvokite, kurį lankstinuką norėtumėte pavartyti: tą, kurį matote kasdien ar tą, kuris tik šiandien pasirodė? Juk daugelis į rankas paimsite naująjį ir visai nesvarbu, kad tai – tos pačios įmonės leidiniai. Naujovės mus traukia, jos domina savo išskirtinumu. Būtent todėl verta sezoniškai atnaujinti visą savo įmonės grafinį garderobą.“, – kodėl grafiniai sprendimai – būtinybė pasakoja neseniai atsinaujinusios įmonės įkūrėja.


Ką pakeisti, kad efektas būtų matomas

Sudeco B2B MS vadovė tikina, kad net ir dideli grafinių įmonės detalių pokyčiai nesulauks rezultato jeigu bus vykdomi neapgalvotai ir padrikai:

„Jeigu jau pasiryžote keistis, tai darykite nuosekliai. Pirmiausia, nusistatykite kaip norite pasikeisti: norite būti madingi, originalūs, o gal trokštate ramybės? Visa tai, komunikuojant su savo auditorijomis, padės pasiekti paprasti grafiniai sprendimai. Tiesa, norint sulaukti didesnio efektyvumo, visuomet rekomenduojama keistis ne pavieniui, o sudaryti visą pokyčių planus.“

Pasak rinkodaros specialistės, didžiausias pokyčių efektyvumas bus pasiektas tik tuomet, kai pasirinkti stiliaus elementai bus pritaikyti ne tik lankstinukams, bet ir plakatams, vizitinėms kortelėms, o drąsiems ir itin ištroškusiems pokyčių – net ir logotipui.

Komentarai