„Naujovės mus traukia, todėl verta sezoniškai atnaujinti visą savo įmonės grafinį garderobą.“
Pavasaris dažnam
iš mūsų atneša pokyčių. Nebūtinai drastiškų, tačiau vienokių ar kitokių jų nori
visi. Ne išimtis ir Lietuvos, Švedijos ar kitos pasaulio įmonės. Vos pasirodžius
pirmiesiems saulės spinduliams verslininkai ima galvoti apie naujus
komunikacinius sprendimus. Na, o kaip teigia Sudeco B2B Marketing Solutions vadovė
ir įkūrėja Džeineta Venienė, dažniausi – grafiniai sprendimai.
Grafiniai sprendimai – komunikacijos pagrindas
„Turbūt ir patys
esate pastebėję, kad bėgdami per socialinius tinklus, akimis dažniau užkliūnate
už spalvingų paveikslėlių, nuotaikingų vaizdo įrašų, o gatvėje – plakatų. Taip
yra todėl, kad šie grafiniai sprendimai išsiskiria iš pilkos raidžių ar pastatų
masės ir pasąmoningai patraukia jūsų dėmesį.“, – sako Džeineta Venienė.
Būtent todėl,
įvairūs paveikslėliai, plakatai ir maketai turėtų nebe papildyti svarbias
žinutes, o jas perduoti. Grafiniai sprendimai vis dažniau tampa tiek
skaitmeninės, tiek ir realiosios komunikacijos pagrindu ir taip didina ne tik
klientų gretas, bet ir pardavimus.
Kodėl grafinių detalių pokyčiai tokie svarbūs?
Visų pirma,
įmonės įvaizdis – kintanti jos dalis, todėl kiekvienos jo detalės sąstingis,
nors ir atrodo saugus, išties yra žalingas. Kaip ir žmonėms, įmonėms reikia
atsinaujinti tam, kad jos būtų pastebėtos, madingos ir įdomios.
„Pagalvokite,
kurį lankstinuką norėtumėte pavartyti: tą, kurį matote kasdien ar tą, kuris tik
šiandien pasirodė? Juk daugelis į rankas paimsite naująjį ir visai nesvarbu,
kad tai – tos pačios įmonės leidiniai. Naujovės mus traukia, jos domina savo
išskirtinumu. Būtent todėl verta sezoniškai atnaujinti visą savo įmonės grafinį
garderobą.“, – kodėl grafiniai sprendimai – būtinybė pasakoja neseniai atsinaujinusios
įmonės įkūrėja.
Ką pakeisti, kad efektas būtų matomas
Sudeco B2B MS
vadovė tikina, kad net ir dideli grafinių įmonės detalių pokyčiai nesulauks
rezultato jeigu bus vykdomi neapgalvotai ir padrikai:
„Jeigu jau
pasiryžote keistis, tai darykite nuosekliai. Pirmiausia, nusistatykite kaip
norite pasikeisti: norite būti madingi, originalūs, o gal trokštate ramybės?
Visa tai, komunikuojant su savo auditorijomis, padės pasiekti paprasti
grafiniai sprendimai. Tiesa, norint sulaukti didesnio efektyvumo, visuomet
rekomenduojama keistis ne pavieniui, o sudaryti visą pokyčių planus.“
Pasak rinkodaros
specialistės, didžiausias pokyčių efektyvumas bus pasiektas tik tuomet, kai
pasirinkti stiliaus elementai bus pritaikyti ne tik lankstinukams, bet ir
plakatams, vizitinėms kortelėms, o drąsiems ir itin ištroškusiems pokyčių – net
ir logotipui.
Komentarai
Rašyti komentarą
Pasidalinkite savo įžvalgomis!